1395/1/26 |
19:01 |
شناسه خبر: 30947

بررسی تعاملات ارباب رجوع و کارگزار در مستند غیر محرمانه

تکریم ارباب رجوع و حقوق او، نیاز به رفتار مناسب در خدمت رسانی و شیوه ها و الگوهای موفق در این امر موضوع این هفته مستند مناظره «غیرمحرمانه» است.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، اتاق فکر این برنامه پنجشنبه 26 فروردین با حضور دکتر لطف الله فروزنده معاون پارلمانی و معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دولت دهم، دکتر سیاوش شهریور: مدیر کل اجتماعی استانداری تهران، آقای تولایی دبیر ستاد تکریم ارباب رجوع شهرداری تهران به همراه دکتر محمود احمدی افزادی، مجری کارشناس و نرگس سادات اصفا نویسنده و پژوهشگر برنامه تشکیل می شود.
در این برنامه موضوع "تکریم ارباب رجوع"، این که این مفهوم از کجا شروع شده و اکنون در چه وضعیتی قرار دارد و موضوعاتی چون اسناد بالادستی مورد بررسی قرار می گیرد.
غیرمحرمانه در برنامه روز جمعه 27 فروردین و در مناظره اصلی خود میزبان دکتر محمدرضا نظری دانش آموخته دوره عالی مدیریت استراتژیک و مدرس دروس برنامه­ ریزی استراتژیک و بازاریابی پیشرفته در دوره­های MBA,DBA دانشگاه صنایع و معادن، دکتر مجید صفاری نیا، روانشناس اجتماعی و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، رییس انجمن روانشناسان ایران و دکتر سید غلامرضا کاظمی دینان؛ رییس انجمن روابط عمومی ایران خواهد بود.
در مناظره ی اصلی این موضوع که ارباب رجوع محق است و کارگزاران باید پاسخگو باشند(انجام بهترین خدمات در کمترین زمان ممکن ) و همچنین لزوم رعایت اخلاق و احترام متقابل کارمند و ارباب رجوع به عنوان پیش فرض در نظر گرفته شد و مناظره حول محور همین موضوعات ادامه پیدا کرد.
مستند مناظره غیرمحرمانه به تهیه کنندگی علیرضا عاصم یوسفی، اجرای محمود احمدی افزادی و با روایت مهدی بابایی کاری از گروه اجتماعی است که پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 21 از شبکه دو پخش می شود و باز پخش آن روزهای جمعه ساعت 15:30 و شنبه ساعت 13 خواهد بود.

گالری
ارسال نظر
captcha
مطالب مرتبط
نظرسنجی